ΔΙΑΔΡΟΜΗ I: ΒΥΤΙΝΑ – ΝΥΜΦΑΣΙΑ – ΜΥΛΟΙ

tour1

ΔΙΑΔΡΟΜΗ IΙ: ΕΛΑΤΗ – ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ – ΠΥΡΓΑΚΙ

tour2

ΔΙΑΔΡΟΜΗ IΙΙ:ΡΟΥΧΟΙ – ΚΑΠΕΛΗ – ΒΥΤΙΝΑ

tour3

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΣΟ

 

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;

Εξαρτάται από τη χρήση. Βασική προϋπόθεση είναι να ξέρει κάποιος ποδήλατο όμως στην περίπτωση της ορεινής ποδηλασίας χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση, γιατί οι εδαφικές συνθήκες είναι απαιτητικές. Η εκπαίδευση γίνεται στη χρήση των ταχυτήτων και στο πέρασμα απότομων σημείων (κατηφόρες, πετρώδη εδάφη, νερά, πεσμένοι κορμοί κ.α.). Οι τεχνικές στην ορεινή ποδηλασία διδάσκονται αλλά και εξελίσσονται με τη συνεχή τριβή και εμπειρία.

ΤΙ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ

Κράνος: Ένα άκρως απαραίτητο στοιχείο του εξοπλισμού και όχι αξεσουάρ. Φροντίζουμε να εφαρμόζει καλά στο κεφάλι σας και να πληροί τις κατάλληλες προδιαγραφές (συνήθως υπάρχει κάποια ετικέτα στο εσωτερικό του, που αναφέρει αυτά τα στοιχεία). Αν τυχόν συμβεί κάποιο ατύχημα και το κράνος χτυπηθεί, το αντικαθηστούμε άμεσα, γιατί μπορεί να έχει αλλοιωθεί το ειδικό προστατευτικό υλικό.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

Παγούρι: Το νερό είναι απαραίτητο, και μάλιστα σε αρκετή ποσότητα. Πάντα θα πρέπει να κοιτάτε από πριν στις διαδρομές που σχεδιάζετε αν θα βρείτε πόσιμο νερό. Στο σκελετό του ποδηλάτου υπάρχουν βιδωμένα συρμάτινα πλαίσια-θήκες, όπου τοποθετείται το μπουκάλι νερού, το οποίο είναι πλαστικό και χωράει 1-1.5 lt. Για πολύωρες διαδρομές, η ποσότητα αυτή δεν αρκεί και πρέπει να φροντίσετε ανάλογα. Μια λύση είναι τα ειδικά υδροδοχεία πλάτης που κυκλοφορούν σε μεγάλη ποικιλία στο εμπόριο.

Ποδηλατικά ρούχα: Ένα βασικό χαρακτηριστικό των ποδηλατικών ρούχων είναι η καλή διαπνοή. Συνήθως είναι εφαρμοστά με στόχο να κρατούν ζεστό το σώμα και τους μύες, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπουν την αναπνοή τού σώματος και τη γρήγορη εξάτμιση του ιδρώτα. Σε ειδικά αγωνίσματα όπως για παράδειγμα το downhill η ενδυμασία είναι ενισχυμένη στα σημεία επαφής (γόνατα, αγκώνες, ώμους) ώστε να προστατεύει το σώμα από τραυματισμούς σε περίπτωση πτώσης.